yang sudi bertandang....

masa itu emas

Khamis, 3 Mac 2011

~kawan atau lawan~



disini aku semangkin mengerti ,kawan tidak seharusnya dipercayai 100%,dalam erti kata sebenarnya aku amat kecewa bila aku sering dikotak katik kan......mengapa ?memang benar naluriku bisa mengerti zahir yg terucap...kerna diwajahmu menggambarkan apa yg tersirat dihatimu teman......kerna rasa yg amat kecea aku mendiam diri menjauhi kalian bukan beerti aku takut untuk mendepani semua nya ini.....tapi hanya satu aku mau kalian tahu tanpa kalian juga aku masih bisa tersenyum melewati hari2 yang mendatang .....biar tanpa teman teman yg berkongsi suka dan duka...namun aku masih ada insan yg memahami ku menyokong apa jua tindakkan ku...teman..... kuharapkau akan sedar siapa kawan siapa lawan satu ketika nanti....meskipun bukan saat ini..satu ketika nanti....dan pintaku usah kau perbanggakan segala yg kau miliki...maafkan aku andai aku melukai hatimu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan