yang sudi bertandang....

masa itu emas

Sabtu, 7 Mei 2011


HAPPY MOTHER DAY
SAMIAH HAJI ABDOLLAH


MAK.....
Terimakasih..kerna melahirkanku..
terimakasih atas segala yg mak berikan..
walaupun diri ini bukan insan yg sempurna....kurang segalanya jika dibandingkan dng anak2 mak yang lain....kedegilan kenakalanku mak tangani dengan sabar......hingga aku kehilangan pendengaranku....mak bapak tetap setia menberi dorongan untuk aku tabah melalui segala ranjau sepanjang perjalanan hidup ini...soa mak doa bapak tetap sentiasa menggiringi langkah kaki anak mak ini,
mak...ampunilah aku andai aku ada menlukakan hati mak diluar sedarku...bukan kah aku anak yyg nakal...mak kini aku mengerti marah mu ,omellan mu hanyalah untuk kebaikkan ku....mak aku sayang duli kini dan selamanya makkkk SELAMAT HARI IBU.....MOGA MAK BAHAGIA MENITI HARI2 YYG MENDATANG....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan