yang sudi bertandang....

masa itu emas

Khamis, 23 Jun 2011

terguris hati kecilku

semalam sapa sangka sapa menduga keributan melanda istana cinta ini,yang hanya kerna pihak k3,hingga kau sanggup melikai hatiku...dalamresah meniti bicara..aku terpaku sendirian..nyata mungkin cinta akan beralih arah,iya bersamaku ..apalah yg ada hanya kebosanan yg sentiasa ada....kerna siapalah aku untuk mengjadi penghibur hati...aku xseperti insan lain yg terkial2 dalam bicara terkial2 dalm mendengar....................
saat ini hanya airmata yg sudi menemani mengubati gurisan luka dihati yg tercipta tanpa kusedari.....segalanya nya dimata mu adalah salahku.......bohong tidak kunyatakan diri tidak mencemburi hubungan mu dengan teman itu .
aku ini manusia yg juga punga perasaann bukan boneka yg hanya bisa melihat tidak bisa berkata2.....aku bukan tunggul mati menjadi perhiasan....
mengutarakan suarahati ku padamu kau kata aku terlalu banyak berfikir yg bukan2...apakah salah...kuutarakan kebimbngan ku?
kini apa yg mampu aku lakukan????mungkin berdiam diri?tp selama mana?bgaikan hak ku sebagain isteri itu telah hilanmg........!!!!hanya tangisan dan rintihan ........
mengapa.....?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan