yang sudi bertandang....

masa itu emas

Selasa, 5 April 2011

nukilan....hati





semenjak aku dan hobi baru aku yaitu membaking....hampir tiap minggu aku menbaking...aku buat aku la yang makan ditolong jagoaan kecik tu yg amat menggemari kek panas2..ewahhh kecil2 pun dah tau kek panas2 tu yg sedapppp...hehehehehehe
aku suka wat kek dengan jagoaan kecil nie,biar kata orng anak kecik menggangu kerja yg nak cepat jadi lambat....tapi bg aku tu la yg bestnyer riuh dapur dengan suara kami...terpekit terjerit melarang itu dan ini.....
dah letih makkk nak nummmmm....hehehehe comelnyer wajahnyer menamba
h semangat aku nak membaking,petah lagi sikecil nie pun dah pandai bau kek dah masak siap tunggu lagi.....nakkkk..nakk...nakkkk
dalam seronok membaking aku terlupa sesuatu...BIL LETRIK!!!!!!!!
satu hari bil sampai aduhai punya terperanjat tengok bil...melonjak naik tanpa amaran hehehhehehe...nasip la hubby sepoting lgi x marah cz paham minat memnyer nie..alhamdulillah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan